Будівництва метро у Дніпрі: Міністр фінансів підпише зміни до угоди з ЄІБ 0 36


Будівництво метро у Дніпрі 

Президент Володимир Зеленський уповноважив міністра фінансів Сергія Марченка підписати листа про нові зміни у фінансовій угоді між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо будівництва метрополітену у Дніпрі.

Відповідне розпорядження оприлюднено на сайті глави держави.

«Уповноважити Міністра фінансів України Марченка Сергія Михайловича на підписання Листа про внесення змін № 2 до Фінансової угоди (Проєкт «Завершення будівництва метрополітену у м. Дніпропетровську») між Україною та Європейським інвестиційним банком», — йдеться у документі.

Візуалізації станцій українського метро від бюро Захи Хадід: як виглядатиме метрополітен в Дніпрі (ФОТО)

Як повідомлялося, у 2012 і 2013 роках Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) і Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) погодилися надати для завершення будівництва метрополітену у Дніпропетровську кредит в 304 млн євро (при загальній вартості проєкту в 367 млн) під найнижчу процентну ставку до 1,5%.

У вересні 2014 року Верховна Рада ухвалила президентський закон про ратифікацію фінансової угоди (проєкт «Завершення будівництва метрополітену у Дніпропетровську») між Україною та Європейським інвестиційним банком (№ 0095).

Угода передбачала загальну вартість проєкту, за оцінкою ЄІБ, на час його оцінки — 305 млн євро. Зовнішнє фінансування проєкту мало надходити з наступних джерел: кредит банку — 152 млн євро, кредит ЄБРР — 152 млн євро.

БТИ в Киевской области завышают цены на услуги. Антимонопольный комитет начал расследование

Проєкт також передбачав розширення існуючої лінії метрополітену в Дніпропетровську (завершення фази 1). Подовження лінії метрополітену мало включати у себе 4,017 км двоколійного підземного тунелю, що з’єднає головний залізничний вокзал (станція «Вокзальна») з центром міста вздовж проспекту Карла Маркса.

Проєкт передбачав будівництво 3 нових станцій («Театральна», «Центральна» і «Музейна»). Проєкт мав складатися з будівництва двох паралельних тунелів. А також включав в себе розширення існуючої системи сигналізації (автоматична система керування), удосконалення системи радіозв’язку, а також модернізацію системи безперебійного живлення.

Проте, по факту добудова метрополітену була повністю зупинена, оскільки не були завершені процедури передачі його з державної власності в комунальну власність міста, що є вимогою ЄБРР, а облдержадміністрація не передала проєктну документацію в Кабмін.

Раніше, 1 грудня 2016 року, тодішній Президент України Петро Порошенко уповноважив міністра фінансів Олександра Данилюка підписати зміни до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком і Лист-відмову щодо проєкту завершення будівництва метрополітену у місті Дніпро.

Конец долгостроя с 16-летней историей: Дарницкий мост будет достроен до конца года — Укравтодор 

 Цікаво про будівництво: раніше ми писали навіщо і як утеплювати стрічковий фундамент

 
Источник: ukrinform

Предыдущая статьяСледующая статья

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *