Будівництво запорізького мосту: будівельники укладають асфальт за прогресивною німецькою технологією 0 2

На запорізькому мосту укладають
асфальт за сучасною німецькою технологією

У Запоріжжі на балковому мосту, який зводять через р. Старий Дніпро, почали укладання асфальту за сучасною німецькою технологією.

Про це журналістам під час інспектування робіт на об’єкті розповів інженер технічного нагляду Віктор Лядецький.

“На споруді №5 (балковий міст) йде влаштування проїзної частини. Німецька технологія, термін служби довший, ніж ЩМА (щебнево-мастичний асфальтбетон – ред.), — понад десять років. Всі роботи виконуються за сприятливих погодних умов”, — розповів Лядецький.

Будівництво запорізького мосту: на мосту через р. Старий Дніпро роботи вийшли на фінальну стадію (ФОТО)

В Службі автомобільних доріг додали, що технологія гусасфальту (литого асфальту) дозволяє укладання литого матеріалу і при низькій температурі. Особливість гусасфальту полягає в тому, що він водопроникний та є гнучким матеріалом, що впливає на його довговічність.

Як раніше повідомлялось, рух по низовій частині балкового мосту, що з’єднує Хортицю та Хортицький район, мають відкрити вже до кінця року. Підрядна організація виконує роботи цілодобово та без вихідних.

До Запоріжжя із Стамбула доставлять найпотужніший у Європі плавучий кран LK-600. Він буде задіяний під час будівництва вантового мосту через р. Дніпро.

Екологічний асфальт: в Польщі почались розробки інноваційного дорожнього покриття. Що в ньому особливого?

Запорізький міст — це магістраль безперервного руху завдовжки понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, у тому числі два позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху. Історії будівництва мосту – 16 років.

У межах національної програми «Велике будівництво», ініційованої Президентом Володимиром Зеленським, в 2020 році будівництво запорізьких мостів було відновлено. У лютому цього року переможцем тендеру на будівництво об’єкту було визначено турецьку компанію. Загальна вартість проєкту – 11,9 млрд грн (з ПДВ). 10 квітня ДАБІ надала дозвіл на початок будівельних робіт.

COVID-19: Степанов выступил за локдаун с максимальными ограничениями, но опроверг дату его начала

Цікаво про ремонти: раніше ми писали про виробництво української фасадної сітки 

 
Источник: ukrinform

Предыдущая статьяСледующая статья

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *