На українських дорогах почнуть з’являтися протизасліплювальні екрани 0 45

Екрани також перешкоджають пішоходам переходити дорогу у непередбачених місцях

Для підвищення безпеки на дорогах в Україні вже можна проектувати протизасліплювальні екрани на розділювальних смугах трас. Відповідна норма міститься у нових змінах у ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”. Вони набрали чинності з 1 вересня цього року і розповсюджуються на будівництво нових, а також реконструкцію та капремонт існуючих трас.

«Використання протизасліплювальних екранів допоможе зменшити аварійність на дорогах у темний час доби. Як свідчить досвід європейських країн, після встановлення протизасліплювальних екранів, кількість ДТП там зменшилася у середньому на 25%. Тому, щоб підвищити безпеку на наших дорогах, у нових змінах у ДБН ми передбачили можливість влаштування протизасліплюваних екранів на розділювальних смугах трас», — пояснив заступник міністра Лев Парцхаладзе.

За його словами, протизасліплювальні дорожні екрани встановлюються на роздільних смугах неосвітлених ділянок доріг з двостороннім рухом, щоб захистити учасників дорожнього руху від світла фар зустрічного авто або від стаціонарного освітлення об’єктів.

Ці конструкції також перешкоджатимуть пішоходам переходити дорогу в непередбачених для цього місцях. З метою безпеки та зменшення травматизму, вони виготовлені із поліетилену.

Згідно зі змінами, протизасліплювальні екрани повинні влаштовуватися з урахуванням вимог ДСТУ 8537 “Безпека дорожнього руху. Екрани протизасліплювальні. Загальні технічні умови”.

Раніше ми писали про те, що на українських дорогах тепер можуть з’являтися шумові смуги. А також про те, що змінами у ДБН щодо проектування доріг передбачено обов’язкове звуження крайніх лівих смуг руху на найбільших трасах.

Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів. 

Previous ArticleNext Article