Об'єкт стратегічної інфраструктури: міст-довгобуд із 14-річною історією відкрили на Закарпатті 0 3

В Буштині відкрито 157-метровий
міст-довгобуд 

На Закарпатті запустили рух по новозбудованому мосту в Буштині. Міст був довгобудом, роботи розпочали ще у 2006-му році, а в 13-му заморозили. 

Новий міст розвантажить державну дорогу Н-09 та забезпечить краще сполучення між Закарпаттям та Івано-Франківськом, а зі старого, історичного, зроблять артоб’єкт, повідомив на відкритті мосту голова Закарпатської ОДА Олексій Петров.

“Сьогодні, 16 листопада, на трасі Н-09 у нас на Закарпатті відкрито об’єкт стратегічної інфраструктури — це міст через річку Тереблю в смт. Буштино на Тячівщині. Закарпатці чекали його фактично із 2006 року, коли почалися роботи із будівництва мосту, а потім у 2013 вони заморозилися. Цьогоріч ми знайшли і технічне рішення, і можливість фінансування, і, дякуючи Службі автодоріг, зробили міст і здали відповідно до календарного плану, як і обіцяли,” — повідомив Петров.

Мільйони тон будматеріалів: «Укравтодор» повідомив скільки знадобиться будматеріалів на реалізацію «Великого будівництва» у 2021 р

Новий міст має довжину понад 157 метрів.

“Буштинський міст розвантажить напрямок на трасі Н09 Мукачево-Рогатин, який був постійно перевантажений через те, що старий міст, аварійний, не витримував трафіку. Зараз дістатися із Закарпаття до Івано-Франківська буде швидше та простіше,” — запевнив голова ОДА.

Як повідомляється, роботи над Буштинським мостом-довгобудом відновлені влітку 2020-го згідно з Програмою Президента «Велике будівництво». Підрядником було заплановано відмонолітити захисну залізобетонну плиту, влаштувати гідроізоляцію та асфальтобетонне покриття. Також на мосту встановили перильне та бар’єрне огородження, освітлення. Завершилося будівництво за планом — у листопаді 2020.

За словами дорожників, які здавали об’єкт, робота була непроста — адже працювали за проєктом 10-річної давності: зараз використовують інакші технології та матеріали.

Тоннель под Днепром в Киеве и четвертая ветка метро: названы сроки строительства и схемы (КАРТА)

Примітно, що новий міст добудували поруч з аварійним 70-річним мостом, який був закритий для великовагового транспорту.

Голова Закарпатської ОДА заявив, що зі старого історичного моста через Тереблю, який підлягає демонтажу та утилізації, зроблять артоб’єкт.

Тариф на отопление повысят, причем, платить придется круглый год, а не только в отопительный сезон

Интересно о ремонте: ранее мы писали о том, как выгодно использовать пространство после остекления балкона пластиковыми окнами

 

 
Источник: ukrinform

Предыдущая статьяСледующая статья

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *