Падіння електростовпів на Шулявському мосту: в чому причина, хто винен, та хто компенсує збитки 0 34

Падіння опор освітлення на
Шулявському мосту

15 грудня 2020 року на оновленому Шулявському шляхопроводі впали три опори освітлення. Через аварію дев’ять машин пошкоджені. Водночас люди не постраждали. Після інциденту на мосту прибрали всі ліхтарі й контактну мережу тролейбусів.

ЗМІ дізнались в КМДА, що стало причиною аварії, хто винен, чому демонтували стовпи й прибрали з маршруту тролейбуси, а також коли все це планують відновити.

Спустя 16 лет строительства открыта первая очередь моста в Запорожье

Причина аварії

Стовпи впали через заводський брак. Зварювальний шов був зруйнований. Він розміщувався якраз в основі конструкції опор освітлення. Такий висновок представили в Інституті електрозварювання імені Патона та в Державному науково-дослідному інституті будівельних конструкцій.

Ця конструкція виготовлена на заводі. На момент монтажу на Шулявському мосту генпідрядник отримав сертифікат якості від заводу-виробника. Коли конструкцію встановлювали, то не могли візуально визначити можливі пошкодження зварювального шва, пояснюють у Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд Києва.

Від Стрия до Покровська: наступного року в Україні побудують найдовшу швидкісну дорогу

Чому демонтували всі ліхтарі та прибрали контакту мережу тролейбусів?

Після аварії демонтували дев’ять опор освітлення й контактну мережу тролейбуса. Це зробили, щоб уникнути аналогічних аварій.

Оскільки під час перевірки конструкцій мосту виявили такі ж самі пошкодження зварювальних швів. Ці дефекти розташовані в тих же місцях, тріщини у яких призвели до падіння трьох опор.

Коли відновлять опори й рух тролейбуса

Стовпи освітлення та тролейбуси зможуть відновити тільки після дозволу від органів слідства. Коли це станеться, поки не відомо. Оскільки це залежить від термінів розслідування, яке проводить Нацполіція України в Києві.

Тарифы на отопление на 2021 год утверждены НКРЭКУ: цены взлетят до 50% (ТАБЛИЦА)

Хто понесе відповідальність 

Усю відповідальність за відновлення опор освітлення на мосту понесе генпідрядник. Із ним був укладений відповідний договір. Він за власний кошт має усунути недоліки, які виникли з його вини. Також генпідрядник має відшкодувати збитки тим, хто постраждав під час аварії. 

Нагадаємо, у лютому 2017 року Шулявський шляхопровід частково обвалився. Роботи з демонтажу на Шулявському мості почалися в березні 2019 року. Головну конструкцію нового мосту над проспектом Перемоги встановили в жовтні. Рух Шулявським мостом відкрили після ремонту в грудні 2019 року.

COVID-19: зупинка транспорту і повний локдаун країни — Гетманцев, про посилення карантину 

Цікаво про ремонти: раніше ми писали про переваги індивідуального пошиття штор  
Источник: the-village

Предыдущая статьяСледующая статья

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *