Приватний бізнес у дорожній галузі України: як Мінінфраструктури впроваджуватиме концесію доріг в Україні 0 39


Концесія доріг в Україні

Міністерство інфраструктури у 2021 році планує оголосити перші тендери на залучення приватних партнерів в рамках Першої програми державно-приватного партнерства (ДПП) у дорожній галузі. 

Про це повідомляє пресслужба Мінінфраструктури.

Сколько всего дорог отремонтировано за 2020 год: точные цифры от Укравтодора (ИНФОГРАФИКА)

Зазначається, що у рамках підготовки до реалізації програми ДПП у дорожній галузі експерти Світового банку та Міжнародної фінансової корпорації за підтримки Глобального інфраструктурного фонду та сприяння проєктного офісу «SPILNO» і Агенції з питань підтримки ДПП провели дослідження «Програма державних доріг України – Опції залучення приватного сектору до покращення, ремонту та утримання доріг».

«У січні цього року експерти завершили розробку пре-ТЕО за підсумками вказаного дослідження щодо перших шести пілотних ділянок доріг загальною протяжністю 1 400 км, які будуть відновлені на першому етапі програми», — розповів міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Він додав, що фахівцями відомства також розроблено концептуальні записки здійснення ДПП щодо цих пілотних проєктів. Наразі вони направлені на погодження в інші міністерства, після чого Мінінфраструктури зможе перейти до розробки детального ТЕО.

Ремонт дорог по новой технологии: в Киевской области ведут работы по технологии укатываемого бетона (ФОТО)

У перелік перших пілотних проєктів увійшли:

поточний і капітальний ремонти дороги Харків-Дніпро-Запоріжжя (M-29, M-04, M-18); орієнтовний обсяг початкових інвестицій – 370 млн дол.; поточний ремонт дороги Бориспіль-Полтава (М-03); орієнтовний обсяг початкових інвестицій – 180 млн дол.; реконструкція, капітальний і поточний ремонти та будівництво нового об’їзду населеного пункту на дорозі Херсон-Миколаїв (М-14); орієнтовний обсяг початкових інвестицій – 310 млн дол.; капітальний і поточний ремонти дороги Київ-Житомир-Рівне (М-06); орієнтовний обсяг початкових інвестицій – 370 млн дол.; реконструкція, поточний і капітальний ремонт дороги Ягодин-Ковель-Луцьк (М-07, М-19); орієнтовний обсяг початкових інвестицій – 240 млн дол.; реконструкція, капремонт і будівництво нового об’їзду населеного пункту на дорозі Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв; орієнтовний обсяг початкових інвестицій – 290 млн дол.

«Всі проєкти увійшли до переліку пріоритетних для держави проєктів до 2023 року і передбачають подальше утримання дороги інвестором протягом наступних 20-30 років. А це – додаткові інвестиції, що в рази перевищують початкові. Перші 6 пілотів відбирались таким чином, щоб досягнути максимального економічного ефекту від вкладених коштів і щоб якомога більше українців відчули покращення дорожньої інфраструктури. Адже ці автошляхи сполучають 10 областей України, де проживає понад 12 млн жителів», — зазначив Криклій.

Він також пояснив, що ці дороги не будуть платними для громадян. За інфраструктуру платитиме держава, але в розстрочку протягом 20-30 років. Якщо дорога не утримуватиметься відповідно до встановлених стандартів, платіж інвестору з боку держави зменшується на відповідний розмір штрафів, що визначається договорами.

Строить и ремонтировать дороги можно будет без разрешения ГАСИ: законопроект поддержан комитетом ВРУ

Як повідомлялося, на засіданні 20 січня уряд схвалив законопроєкт «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо врегулювання бюджетних відносин під час реалізації договорів, укладених в рамках ДПП, у тому числі концесійних договорів», який законодавчо врегульовує питання впровадження довгострокових бюджетних зобов’язань у рамках здійснення державно-приватного партнерства, тим самим даючи «зелене світло» реалізації перспективних проєктів на умовах ДПП.

Пілотні проєкти державно-приватного партнерства в дорожній сфері були презентовані потенційним інвесторам 29 жовтня 2020 року.

Как строят самый широкий подводный автомобильный тоннель в мире (ВИДЕО) 

Интересно о ремонтах: ранее мы писали, как подобрать мебель после ремонта и стройки  
Источник: ukrinform

Предыдущая статьяСледующая статья

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *