"Гнучкий офіс": як бізнес адаптувався до роботи в умовах пандемії 0 27

«Гнучкий офіс»: як український
бізнес живе у нових реаліях

Верховна Рада підтримала законопроєкт, в якому йдеться про необхідність нормувати питання дистанційної та надомної праці. Дійсно, організація та налагодження ефективної дистанційної роботи сьогодні – одне з нагальних питань для багатьох бізнесів. Одні бізнеси запевняють, що навчилися жити онлайн, інші переконують в неефективності такої роботи.

Наприклад голова Netflix Рід Хастінгс в інтерв’ю для The Wall Street Journal сказав, що не вважає дистанційну роботу хорошою альтернативою офісній. «Не бачу жодних переваг дистанційної роботи. Неможливість працювати face to face, особливо в міжнародному масштабі, це – суцільний негатив.»

Проте тенденція поширення вірусу свідчить про те, що ми маємо адаптуватися до дистанційних та гнучких форматів. 

Якими будуть офіси після пандемії (ІНФОГРАФІКА)

9 місяців дистанційних реалій: як це працює у великій компанії

Найбільша промислова компанія України на час карантину запровадила новий формат роботи для своїх співробітників, так званий «гнучкий офіс». Тобто, співробітники мають індивідуальні графіки, в яких наперед затверджено дні, коли вони працюють в офісі, а коли дистанційно.

За час роботи в «гнучкому офісі» співробітники стикнулися з низкою переваг та недоліків такого формату.

У цій статті відповідаємо на ТОП-5 найбільш актуальних запитань щодо організації формату роботи «гнучкий офіс».

Що думають співробітники про новий формат?

З впевненістю можемо сказати, що співробітники цілком задоволені нововведеннями: 71 відсоток опитаних зазначає, що їм комфортно і вони хочуть працювати у такому режимі й надалі.

Зміна офісної моделі: як злиття фізичного та цифрового простору змінить ринок офісної нерухомості

Для прикладу, в опитуванні щодо дистанційної роботи у розпал карантину (на початку квітня), 42 відсотки не могли визначитися, чи комфортно їм працювати дистанційно, а 37 відсотків говорили про дискомфорт і висловили бажання працювати в офісі.

Отже, тенденція показує, що співробітники вже призвичаїлися до нових реалій, а дистанційна робота стала буденною.

Які переваги відмічають для себе співробітники?

ТОП-3 переваг:

46,9 відсотка зазначають, що мають кращий баланс робочого часу та відпочинку; 40,3 відсотка вказують, що мають можливість відпочити психологічно від постійної присутності людей та менше втомлюються, ніж після роботи виключно в офісі; 39,5 відсотка відзначили вищу продуктивність роботи.

COVID-19: Локдауну 2.0 в Украине быть. Вопрос лишь в датах. Какие варианты рассматривает правительство?

Про які недоліки роботи в форматі «гнучкого офісу» зазначають працівники?

Додатковим підтвердженням, що співробітникам дійсно подобається нововведений формат роботи стає і те, що при відповіді на питання про недоліки, 36,6 відсотка – зазначають, що не бачать недоліків у форматі «гнучкого офісу».

Однак, з недоліків можемо виокремити:

26,5 відсотка зазначають, що мають значно нижчу оперативність вирішення робочих питань, ніж в офісі; 18 відсотків говорять про недостатність спільних зустрічей з командою.

Бачимо, що обидва найбільш розповсюджувані недоліки фактично пов’язані із браком «живого» спілкування. І загалом можемо сказати, що масовий перехід в онлайн позначається відчуттям соціальної ізольованості (про що говорять респонденти у всіх наших опитуваннях).

Чи вплинув новий формат на організацію робочої діяльності?

Ми запитали співробітників, чи помітили вони позитивний або негативний вплив «гнучкого офісу» на такі аспекти роботи як:

ефективність роботи; швидкість вирішення робочих задач; чіткість постановки задач від керівника; контроль виконання задач керівником; ефективність комунікацій в команді з робочих питань; ефективність взаємодії з іншими підрозділами.

Цікаво! Абсолютна більшість співробітників дотримується однакової думки, що новий формат роботи ніяк не вплинув на жоден із зазначених аспектів роботи, за виключенням ефективності роботи. Думка співробітників з даного питання розділилася навпіл: 47 відсотків вважають, що «гнучкий офіс» ніяк не вплинув, а інші 47 відсотків стверджують, що режим «гнучкого офісу» позитивно вплинув на ефективність їхньої роботи.

Антирейдерскую комиссию планируют ликвидировать. Чего ожидать бизнесу?

Яких додаткових можливостей у новому форматі потребують працівники?

Зазначимо наперед, що всі побажання, пов’язані зі збільшенням гнучкості. Відтак, половина опитаних бажає не лише «гнучких» днів, але й «гнучких» годин. Майже стільки ж хочуть працювати переважно вдома і приходити в офіс лише за особливими потребами. Ще близько 40 відсотків зазначають, що хочуть мати додаткові дні роботи вдома, які не були передбачені графіком.

Оренда комерційної нерухомості: як не потрапити в «орендне рабство». ПОРАДИ ЮРИСТА

Цікаво про ремонти: раніше ми писали про особливості хюґе-інтер’єру і те, як створити справжній скандинавський затишок у себе вдома

 
Источник: innovation

Предыдущая статьяСледующая статья

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *