
«Дистанційка» у
надшвидкісних потягах
Оператор швидкісних потягів Shinkansen в Японії виділяє кілька пасажирських вагонів для дистанційної роботи. Так там сподіваються збільшити попит на тлі пандемії коронавірусу COVID-19.
Це – проєкт компанії JR East, який у тестовому режимі запустили у понеділок, 1 лютого. Наразі новою послугою пасажири можуть скористатися на лінії Tohoku Shinkansen.
У спеціальних вагонах вони зможуть розмовляти по мобільних телефонах та розв’язувати інші робочі питання – наприклад, проводити відеоконференції, використовуючи ноутбуки.
Компанія також пропонує технологію звукового маскування, аби не допустити витоку даних. На час поїздки пасажирам безкоштовно нададуть маршрутизатори Wi-Fi.
Цікаво! Такі способи зв’язку зазвичай не схвалюються у надшвидкісних потягах в Японії, якщо мовиться не про спеціально призначені для цього місця.
Перший у світі аеропорт для дронів та аеротаксі побудують у Британії (ВІДЕО)
Чому зменшився попит
У грудні 2020 року потяги Shinkansen компанії JR East були заповненими на 60% менше, ніж цього ж місяця попереднього року. Все – через пандемію коронавірусу.
Аби збільшити попит, в деяких «потягах-кулях» до 26 лютого не вимагатимуть додаткової плати за поїздку у вагоні для дистанційної роботи.
Перше в Європі «селище цифрових кочівників»: на Мадейрі готові розмістити 100 віддалених працівників з будь-якої точки світу
Що варто знати про Shinkansen
Це мережа швидкісних залізничних ліній в Японії. Shinkansen використовує низку передових технологій. Це дозволяє не лише забезпечувати високу швидкість, але і високий стандарт безпеки та комфорту.
За понад 50-річну історію мережі, яка перевезла понад 10 мільярдів пасажирів, не було жодного загиблого або пораненого внаслідок аварій. Поїзди Shinkansen також називають «поїзд-куля».
Якими будуть офіси в епоху пост-ковіду і до чого готуватися бізнес-центрам
Интересно о ремонтах: ранее мы писали, как подобрать мебель после ремонта и стройки
Источник: innovation