
«Велике будівництво»
уповільнило падіння ВВП
Національна програма «Велике будівництво» допомогла запобігти зниженню ВВП у четвертому кварталі 2020 року.
Про це заявив представник незалежної економічної групи макроекономічного аналізу та прогнозування Михайло Кухар.
Він представив результати дослідження групи економістів, які аналізували антикризові заходи, що здійснювалися в Україні.
«На тлі спаду ВВП у другому кварталі 11,4% і 3,7% в четвертому, за прогнозами наших економістів, у фінальному розрахунку спад ВВП нашої країни був би 11% в четвертому кварталі, якби не питома вага виробництва», – заявив Кухар.
Строить новые дороги в Украине сейчас нецелесообразно — «Укравтодор»
На думку експертів, мультиплікативний ефект від будівництва доріг в рамках президентської програми «Велике будівництво» становить 3 гривні 5 копійок на кожну вкладену гривню.
«Питома вага «Великого будівництва» у ВВП економіки України зросла з 2,8% у першому кварталі до 10% у четвертому», – зазначив Кухар і додав, що в структурі проміжного споживання і ВВП України будівництво має найбільший коефіцієнт – 3,4%.
В Укравтодоре сообщили, что дороги стали дешевле, безопаснее и долговечнее. Что говорит статистика?
За оцінкою експертів, збільшення державного попиту може компенсувати падіння ВВП через зниження приватного попиту. Саме таку модель боротьби з наслідками коронакризи пропонує МВФ.
«Країни мають підготуватися до системних синхронних зусиль з інвестицій в інфраструктуру, як тільки вдасться взяти пандемію під контроль. Якби країни, що мають найбільші бюджетні можливості, збільшили свої витрати на інфраструктуру на 0,5% ВВП у 2021, то зростання світового ВВП до 2025 року мало б стійкий тренд у 2% на рік», – нагадав Кухар слова директора-розпорядниці МВФ Кристаліни Георгієвої про пріоритети допомоги країнам з групи G-20.
Близько 4,5 млн м2 нової забудови та 150 тис. робочих місць. Промзону на Теличка планують ревіталізувати
Цікаво про ремонти: раніше ми писали про виробництво української фасадної сітки
Источник: news