У Києва забирають 4 млрд грн, які місто планувало направити на розвиток інфраструктури 0 65


Місто планувало виділити ці кошти на будівництво мосту, нових станцій метро та інші проекти

З бюджету Києва забирають 4 млрд грн, які міська влада планувала направити на розвиток інфраструктури. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник

«17 жовтня 2019 року Уряд запропонував Верховній Раді України проект змін до Держбюджету 2019 року. 18 жовтня документ проголосовано у першому читанні. Пояснювальна записка говорить про «благі» наміри змін: забезпечення вирішення важливих соціальних питань та ефективного використання коштів Державного бюджету.
Одним з таких питань, на думку Уряду, є вилучення з тексту закону статті 30, якою регулюються взаємовідносини держави з містом у частині зобов’язань Київської міської ради з погашення перед державою заборгованості», — написав Поворозник на своїй сторінці у Facebook.

виникла внаслідок вчинення у 2015 році правочину щодо переведення частини місцевого боргу Київської міської ради за місцевими зовнішніми запозиченнями до державного боргу. За словами віце-мера, Київ прийняв рішення підтримати державну фінансову політику і взяти участь в програмі Міжнародного валютного фонду «Механізм розширеного фінансування».

«Подібні норми існували в законах України про Держбюджет у 2017, 2018 роках. Вони дають місту механізм спрямування коштів з бюджету міста Києва на реалізацію важливих інфраструктурних об’єктів. Це, наприклад, будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар, будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу, будівництво інших не менш важливих об’єктів інженерної і транспортної інфраструктури, які мали б фінансуватися за рахунок коштів державного бюджету», — зазначив чиновник.

За його словами, зараз, в кінці року, скасовуючи дію цієї фактично виконаної містом норми, уряд ставить киян перед фактом вилучення у 2020 році з бюджету міста майже 4 млрд грн.

«Зауважу, це кошти, які планувалось спрямувати на реалізацію важливих інфраструктурних об’єктів міста, які мають загальнодержавне значення. Сьогодні дуже важливо не втрачати темпів розвитку міста, які ми постійно нарощуємо. Будівництво метро, дитячих садочків, шкіл та об’єктів транспортної інфраструктури – все це може стати проектами, які неможливо буде втілити в життя, якщо Верховна Рада ухвалить запропоновані зміни», — підсумував Микола Поворозник.

Читайте також про те, чому подорожчав Шулявський міст. А також про те, що ватість житла на первинному ринку Києва перевищила рівень кризових цін.

Previous ArticleNext Article