Як українські готелі пережили коронакризу 0 29

Ринок готелів пережив
коронакризу

Дві третини готелів, щоб оптимізувати витрати під час карантину, скоротили свій штат, 27% респондентів впроваджували альтернативні послуги і здавали номери під офіси.

Про це свідчать результати дослідження профільних асоціацій готелів та курортів, проведеного спільно з міжнародними експертами з питань туризму Horwath HTL.

«Дві третини готелів знизили ціни на свої послуги — інстинктивний (і не обов’язково дієвий) крок, щоб підтягти завантаження. Третина респондентів, саме у 2020-му, впровадили цифрові і маркетингові інструменти. Мабуть, до пандемії не вважали критично важливими. 27% облаштували коворкінги, здавали номери під офіси, шукали інші альтернативні способи утримати бізнес», — прокоментував результати дослідження експерт ринку готельної нерухомості Іван.

Він додав, що 7% опитаних вирішили перепрофілювати частини приміщень під гральний заклад.

Як змінилась завантаженість готелів у січні

Іван зазначив, що 93% респондентів підтвердили загальний спад рівня виручки свого готелю, а більше 60% повідомили, що їх річна виручка знизилася на понад 40%.

«Лише 4% готелів показали зростання річної виручки, а 3% повідомили, що вона залишилася на рівні 2019 року. Всі готелі, в яких зросла виручка, це — заміські комплекси», — зазначив експерт.

Незважаючи на складний для галузі рік, лише 2% готельєрів через пандемію вирішили продати свій бізнес, а понад 90% відповіли, що продовжать працювати, навіть якщо доведеться ввести певні обмеження.

За словами експерта, майже чверть готельєрів (23%) очікує, що цей бізнес повернеться до обсягів 2019-го вже у 2021 році; 57% — у 2022 році і лише трохи менше 20% — у 2023-му або пізніше.

COVID-19: карантин плануємо продовжити ще на 2 місяці — Мокан 

Цікаво про будівництво: що таке «друге світло» і як можна використати дахові вікна

 
Источник: nv

Предыдущая статьяСледующая статья

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *