З 2,3 млрд грн, що має отримати Львівська область наступного року, 1,1 млрд піде на будівництво доріг 0 10


Загальна сума фінансування Дорожнього фонду у наступному році складає 66 млрд гривень

У 2020 році фінансування Львівської області заплановано у розмірі 2,3 млрд грн, з яких 1,1 млрд піде на дороги місцевого значення. Проце повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій від час відвідування Львівської області.

Міністр проінспектував будівництво дороги Т-14-16 Львів-Путосмити-Меденичі та заявив, що темпи будівництва автошляхів мають бути швидшими:

«За 4 роки було побудовано тільки 37 кілометрів дороги, в той час, коли у нас є такі чудові проєкти як «дорога життя», коли за 68 днів ми збудували 134 кілометри. І це, власне, демонструє те, як мозаїкою будувалися ці дороги і не завершували проєкти до кінця».

Міністр інфраструктури зазначив, що проелізація проєкту цієї дороги є дуже важливою, оскільки цей шлях йде у напрямку Східниці і Трускавця та дозволить розвантажити трафік, що йде до/з Львова, приблизно на 7-8 тисяч автівок щодня. За його словами, орієнтовна сума, яка необхідна для завершення цього проєкту, складає 310-320 млн грн.

Владислав Криклій також зауважив, що ситуація, коли відсоток виконання робіт по дорогам державного значення в області складає 93%, а по дорогам місцевого значення – 63%, є незадовільною.

«Хочу нагадати, що у нас амбітна мета на наступний рік — це відбудова 4000 кілометрів доріг державного і місцевого значення. І я хочу, щоб це було не тільки на паперах і словах, а ми могли бачити на якісних дорогах. 1 березня наступного року ми розпочнемо велике будівництво доріг. Доріг, подібних дорозі життя Маріуполь-Запоріжжя, дуже-дуже багато», — зазначив Владислав Криклій.

Міністр нагадав, що в наступному році сума фінансування Дорожнього фонду складає 66 млрд гривень:

«Це рекордна сума, але цього замало, тому що у нас 155 тисяч кілометрів доріг місцевого значення. Ми активніше будемо працювати з міжнародними фінансовими організаціями для того, щоб залучати додатковий ресурс і щоб ми могли паралельно працювати як за рахунок бюджетного фінансування, так і за рахунок фінансування з міжнародних фінансових організацій. Це дозволить нам працювати постійно в турборежимі, а не маленькими спринтами».

Читайте також про те, що на  відновлення доріг Донбасу дадуть у півтора рази більше грошей. А також про те, що новий глава «Укравтодору» розповів, коли в Україні можуть з’явитися платні дороги.

 

Предыдущая статьяСледующая статья

Стало известно, из-за чего задержка с 4G в столичном метро 0 9


По плану запуск связи 4G на первых станциях должен состояться в первом квартале 2020 года

Мобильные операторы «Киевстар», «Vodafone Украина», lifecell и коммунальное предприятие «Киевский метрополитен» согласовывают техническую документацию и рабочий проект запуска связи 4G в столичной подземке, сообщил Интерфаксу директор по регуляторному обеспечению «Киевстар» Александр Когут.

«С сентября продолжается интенсивное и продуктивное сотрудничество с метро относительно реализации запланированных шагов. В частности, был согласован юридический механизм предоставления доступа для работ в подземке, подписаны все необходимые договоры о техническом надзоре за существующей телекомсетью в метро. Сейчас идет согласование технической документации и рабочего проекта, готовится подписание договора о доступе», — написал Когут на своей странице в Facebook.

При этом он отметил, что подписание договора о телеком-доступе к объектам коммунальной собственности города между оператором операторами и метрополитеном может состояться только после утверждения Киевсоветом решения об установлении платы за доступ.

«Принятие Киевсоветом долгожданного решения откроет операторам возможность устанавливать свое 4G оборудования в метро на законных основаниях. Сразу после этого будем готовы приступать к монтажным работам», — добавил директор по регуляторному обеспечению «Киевстар».

Он напомнил, что по плану запуск связи 4G на первых станциях и в прилегающих тоннелях должен состояться в конце первого квартала 2020 года с последующим распространением на все станции и тоннели до конца 2020 года.

Читайте также о том, что Харьков получит 320 млн евро в кредит на строительство третьей ветки метро. А также о том, как идут работы на строительстве Шулявского моста.

 

Новый стандарт экологического отопления 0 6

3 декабря 2019 г. в Киеве, в бутик-отеле «Воздвиженский» состоялся семинар «Тепловые насосы DAIKIN Altherma 3 (R32) — новый стандарт экологического отопления», организованный компанией «Ликонд», официальным дистрибьютором DAIKIN в Украине. Во время семинара, участниками которого стали более 70 специалистов в сфере отопления и климатизации, был сделан обзор номенклатуры тепловых насосов DAIKIN Altherma 3, в том числе новейшие системы на хладагенте R32. 

Особый интерес слушателей вызвали примеры стандартных применений оборудования, а также примеры расчетов.

Спикерами семинара выступили Главный инженер компании «Ликонд» Константин Лобановский и Руководитель направления тепловых насосов Олег Корниенко. С вступительной информацией и приветственным словом также выступил Директор компании «Ликонд» Владимир Степура.

Кроме основной части семинара, участники имели возможность пообщаться в неформальной обстановке.

Источник: leacond.com.ua 
Информация опубликована на правах рекламы

 

Most Popular Topics

Editor Picks