З капіталом у $3 млрд. В Україні планують створити фонд для фінансування дорожнього будівництва (ІНФОГРАФІКА) 0 31

Акціонерне товариство для
фінансування дорожнього будівництва 

Державне агентство автомобільних доріг (Укравтодор) планує створити у своєму складі державне акціонерне товариство зі стартовим капіталом майже $3 млрд.

Про це заявив голова Укравтодору Олександр Кубраков.

«Наразі дорожня інфраструктура України відстає від рівня країн ЄС вдвічі… Для швидкого стрибка до рівня передових країн треба залучити значні державні інвестиції», — сказав він.

Строительство новых дорог, мостов и аэропортов: президент сообщил о амбициозных инфраструктурных проектах

За словами Кубракова, Державний дорожній фонд не забезпечує у повному обсязі потребу фінансування для оновлення, нового будівництва та утримання мережі доріг. Серед доступних джерел додаткового фінансування — впровадження плати за проїзд для транзитних вантажівок, державно-приватні партнерства, кредитні кошти під державні гарантії.

«За результатом попередніх консультацій з урядом, Офісом президента, та профільними комітетами Верховної Ради ми обрали механізм довгострокового фінансування під інфраструктурні облігації», — зазначив Кубраков.

Задля управління інвестиціями планується створити державний фонд — акціонерне товариство у структурі Укравтодору. Ця фінансова установа зможе формувати статутний капітал через випуск інфраструктурних облігацій, створювати спільні підприємства та залучати інституційних інвесторів. У якості інституційних інвесторів можуть виступити суверенні фонди або міжнародні фінансові установи. При цьому у проектах Фонду забезпечується можливість вибору юрисдикції, а його рейтинг може стати вищим за суверенний. Стартовий капітал такого АТ буде складати майже $3 млрд.

Київські дороги облаштують новими техзасобами регулювання, які убезпечать рух транспорту і пішоходів

«Укравтодор ставить перед собою завдання перевести АТ під юрисдикцію Міжнародного інвестиційного арбітражу, забезпечити корпоративне управління, та запровадити антикорупційні запобіжники, які розробляються у рамках спільного проекту Укравтодору та ЄБРР», — зазначили у відомстві.

За словами координатора програми Велике будівництво Кирила Тимошенка, подібні фонди працюють у більшості розвинутих країн світу: Бюро Build America, Фонд Infrastructure Canada, Macquarie Korea Infrastructure Fund, Польський Фонд розвитку тощо.

Благодаря «Большому строительству», объемы инфраструктурного строительства выросли на 14,8% (ИНФОГРАФИКА) 

Интересно о строительстве: ранее мы писали о профессиональной резке керамогранита и плитки  
Источник: nv

Предыдущая статьяСледующая статья

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *